Hej kära dagbok! 2007-10-05

I dag har jag och Marina haft filmkväll! Vi lagade hemagjord pizza som blev jättegod! Vi såg på Mr. Beans semester (som jag sett för andra gången).  En totalt helskön och lugn fredagskväll. Man behöver bara "vara" i bland. Inte bekymmra sig så mycket utan bara vara och ha kul. Jag vill tacka dig Marina för ditt magnifika sällskap och jag hoppas vi kan forsätta vara bra vänner länge! Jag tror och känner att vi har en utvecklad förståelse för varrandra.
I övrigt noteras:

Att jag har skaffat facebook..
Att jag inte tränat på en vecka p.g.a. förkylning.
Att jag ska fika/äta med Erik i morgon.
Att min bil fortfararande inte startar! -.-


Godnatt och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0