Hej kära dagbok! 2007-10-21

image11




Kärlek

Det som jag trodde var så långt borta i från mig, att jag aldrig skulle få uppleva det igen. Allt det jag trodde och fruktade blev inte.
Istället fick jag uppleva något jag inte ens i mina vildaste drömmar kunde ana. Ett "klick". Ett par ögon. En människa som bara slukade upp hela mig och mitt inre. Jag var i sanning förlorad. Ingenting kunde nog ha hindrat mig från att älska den människan. Ingenting. Han är den mest trevliga, ärliga och omtänksamma kille jag någonsin träffat. Han ger inte bara mig trygghet eller äkta känslor, han ger allt han har och lite till. Hur kan jag motstå att göra det samma? Hur kan jag inte tycka om honom? Det låter nästan som att det är för bra för att vara sant. Men jag vet att någonting riktigt stort håller på att hända. Hans varma leende får mig bara att vilja gå ned på knä och gråta av lycka. Aldrig har jag känt mig så lycklig, aldrig har det känts så här rätt. Jag kan bara komma fram till en enda slutsatts.

Jag älskar honom, här och nu på riktigt och för alltid. Men jag tänker också så här, ju mer jag älskar honom ju mer ökar min rädsla att förlora honom. Ett Scenario som jag aldrig vill se. Men samtidigt man vet ju aldrig. Men jag hoppas verkligen vi har något vi verkligen kan bygga upp från grunden. Jag känner absolut så.

Jag har gjort bort mig en gång i livet, och sårat en människa jag älskat. Jag gör inte om det. Never ever again. Jag må vara blond, men man gör inte samma misstag två gånger.

Tillsist... Hur skulle jag kunna leva utan dig? Just du.... Med det varma leendet, med ditt varma och mjuka sätt. Hur skulle jag inte kunna inse att du helt enkelt är min och jag är din. Jag vill inte förlora dig. Jag ger dig allt jag kan och säkert lite till. Men jag vill att känner du att något inte är bra. Så säg till på en gång. Rak kommunikation är livsavgörande i ett förhållande. Jag vill ge dig en chans att uppleva hur ett liv med mig kan vara. Jag vill ge dig den stunden då du ligger och smeker mitt hår och säger "Jag älskar dig". Jag vill ge dig det bästa av mig, men säkerligen kommer någon av mina dåliga sidor någon gång att framträda. Ge mig chansen att visa för dig ett liv du aldrig levt.

Ge mig bara en chans.....



Jag föds i varje blick du ger mig,du fångar mig
med varje andetag.

Du ler mot mig,jag kan höra dina hjärtslag.

Inatt kan vad som helst hända,vi lämnar världen utanför,
vi kan glömma allt och alla.

Inatt finns bara du och jag och ett ljus
som brinner för vår kärlek ett ljus som brinner här för oss.

Inatt ska vi tända eldar
av kärleksbloss.

Jag önskar vi kunde följas åt i evigheten,
du är min glittervind,du är min längtan,
du är min kärleksvind.

Vi är ett universum,ett paradis,vi är ett mirakel,
ett under på alla vis!

Du är min käpp,du är min stav,du är mitt land,du är mitt hav
du är mitt allt!


jag älskar dig så tusenfalt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0