Hej kära dagbok! 2007-10-30

Sitter här och ler... Kan inte sluta le... Jag är erövrad. Har inget försvar kvar. Alla murar är rivna. Kan inte motstå.




image42 DIG!!!! <3  Simon !! 

Har haft Robin och Daniel på besök. De hade precis gått. Så ringer det på dörren igen... Jaha, nu har någon ( utav Robin eller Daniel) glömt något tänker jag. Så öppnar jag dörren. Vem står där om inte min älskling Simon.

Det som sedan hände tänker jag behålla för mig själv, för de orden betyder så mycket för mig att jag vill behålla dem inom mig. Jag tror precis något jäkligt stort hände nu.
Vi har all framtid för oss. Vi har all kärlek att ge varrandra.
Jag kommer aldrig glöma denna dag! Va därför jag bara var tvungen att föreviga den i bloggen.
Simon du är min för alltid!

Din Henrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0