Hej Kära Dagbok! 2008-08-15

Har i dag skrivit min sista tenta för sommaren. En omtenta naturligtvis. Medicinskgrundkurs 3. Det gick riktigt bra, hoppas att jag klarade det. För gjorde jag det så ligger jag äntligen i fas igen. Gjorde nämligen läkmedelsberäkningen i onsdags, och jag tror banne mig att jag klara den också, känndes så iaf.
Håller alla min tummar!! Hoppas ni gör det också..;)


I morgon ska jag och Simon på bröllop! två vänner ska gifta sig. Toppolitikerna av Västerås är där... Undrar om man passar in? Ska bli spännande i alla fall.
Grattis Denise och Carl-Johan!
Vi kommer vara där och förverkliga och bevaka denna dag...:)

Ja nu är det ju faktiskt så att det bara återstår ca. 6 månader innan jag kanske blir klar sjuksköterska. Känns helt overkligt! Vet att det är sant, men har änd svårt att ta in det. Min pappa och jag diskuterade saken om vilket stort ansvar man har som sjuksköterska. Gäller att hålla huvudet på skaft.

None

Undrar om jag bli en bra sjuksköterska. Tycker det nästan ser ut som om jag har mord i den blicken men det har jag verkligen inte. :)
Kram på er där ute och ta väl hand om er!

"Still you don´t know, that you are beautiful." - Sarah Brightman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0