Hej Kära Dagbok 2008-03-11

Hej där ute!!

Jag kommer byta mobilnummer inom en snar framtid.
Jag kommer kunna ta emot medelanden via mitt mobilsvar på det förra nummret, som jag kommer att kolla av varje dag.

Äldre nummer: 070 - 1405568 - Lämmna medelande (kollas varje dag).. Dock når man mig inte personligen på detta nummer efter den 15 mars. Före den 15 Mars når du mig här som vanligt.


Nya nummer: 070 - 6497555 - Fullt i bruk efter den 15 Mars. Här når du mig personligen efter de datumet.


kommer också att via "massutsick" av SMS försöka tala om för alla jag känner att jag bytt nummer, men om det undgår någon så har ni det här också.

VIK VANN EMOT VÄxJÖ !!

Kram
image68

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygging!

2008-06-15 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0