Hej Kära Dagbok 2008-05-16

Då mina kära vänner bär det av till Finland för en kryssning och för att bli något utav en båflykting!? Skämt å sido, men jäkligt roligt kommer det att bli när jag nu får träffa mina stuiekamrater för (kanske!?) sista gången. vi blir ju uppdelade i flera grupper efter sommaren. Kanske ses både mina klasskamrater och du som läser mig vid Domkyrkan i Januari 2009. För att få ta del av min legitimation.

Kan bara återigen be om ursäkt att jag inte har skrivit på typ ages (år) , men har man ingen dator så finns det varken tid eller i bland möjlighet till att skriva några rader.

Om du vill och har lust hoppas jag vi hörs och ses vid närmaste tillfälle. 

Puss och kram kärleksbanan. 

Kommentarer
Postat av: Nicklas

jasså du har hittat till min blogg!

2008-05-20 @ 23:03:20
URL: http://rockulf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0