Hej Kära Dagbok! 2008-11-06

I dag har jag varit hos min optiker. Jag har som jag misstänkte fått sämre syn. Inte mycket att göra åt. Det är klart man känner sig lite äldre på grund utav det här. Sjutton gubbar... synen blir nog inte bättre med åldern.

ikväll ska vi ha film kväll på RFSL Västmanland. Klockan 18 syns vi på Västerås Folkhögskola. Jag har hört rycktesvägen att det blir filmen "Boys don´t cry". Låter som en film som kan vara riktigt bra. Jag är ju en riktig höjdare på snyftfilmer.

Jag har i dag lagt ut min gamla bil på blocket. Kan inte ha henne kvar. Kostar för mycket.  Så är du intresserad av en reservdelsbil eller är händig själv så har jag den perfekta bilen för dig.
Saab 9000- 93. 35000 - 36000 mil. Hon rullar fint fortfarande, men har nu stått i 2 månader. Det som behövs fixas är: Handbroms liten verkan. Bromsarna behövs ses över. Rost på skärmarna. Annars är hon i bra skicka. Skinnklädsel och allt.
Sommardäck ingår!  (Endast körda 1 sommar)  
Vinterdäck finns .
Bilstereo medföljer.


/ Henrik


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, men Henrik, vad har hänt? Här är jag lite inaktiv pa internetfronten och möts av tre inlägg pa din blogg under lika manga dagar. Wow! Det fötjänade en kommentar :P Hade för övrigt ingen aning om att du har linser, tänk vad man inte vet...

2008-11-10 @ 15:15:18
Postat av: Erika

Din blinda bloggare, är det inte dags för ett nytt inlägg snart, va?! ;)

2008-11-14 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0