Hej Kära Dagbok! 2008-10-04

LÖRDAG

I dag har jag äntligen haft en sovmorgon... Var typ evigheter sedan. I dag har jag och Simon haft en rätt lugn dag. Bara softat. Vi har handlat i och för sig. Men annars tagit det lugnt. Jag var med min faster och hjälpte henne i dag. Hon behövde nya underkläder. Då får mister Andersson rycka ut som vanligt. Inte nog med att jag är bög, jag är ju snart sjuksköterska. Klart att jag ska hjälpa henne.:P (lite ironi).

Funderar vart jag ska jobba i vinter efter examen. Har en del alernativ. Tåls att tänka på. Man vill att det ska bli bra.

I torsdags hade vi en träff med våra medlemmar från RFSL Västmanland för första gången. Blev väldigt lyckat tycker jag.
Här kommer lite bilder!

Bra med folk vart det!   Vi hade jääte mysigt!!

Lite medlemmar!..:)

Ordförande och Kassör.

Odförande och Kassör...  (Robin och Jonatan)

Jag... No more no less

Jag... No more no less. I bakgrunden sysn även Bernd. (Han är från Tyskland)


Du som inte var där.... Missade något!

/ Henrik

Kommentarer
Postat av: Melanie

En svettig och härlig Jonatan träffade man på Max Hamburgare. Livet är verkligen en fest.

2008-12-08 @ 03:13:13
URL: http://melanieleal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0