Hej Kära Dagbok 208-09-29

Hej där ute i cyberrymden! Sitter på min eftertraktade lunch... har nu snart gått klart mina 4 veckors praktik på Ulvi-Tunas Familjeläkarmottagning. Har trivts som bara den! Härliga männsikor, framförallt snälla och engagerade. Litar på mig mycket och vågar ge mig ansvar. Så har det inte skett på de andra ställerna jag varit på. känns kanon! Bra handledare har jag också.
Min nästa praktik är på psyk i Västerås. ska bli spännande.

Jag och Simon har varit i hop i 1 år den 14/10. något som måste firas... Men hur!?
Han kanske har en plan vad vet jag...

Sköt om er där ute!

/ Syster Henrik (snart)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta en "sista minuten-resa" till Hamburg, vetja. ;-) Ni kan bo pa mitt golv.

2008-09-30 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0