Hej Kära Dagbok 2009-03-11

Hej i snöyran! Hur gick det här till? Helt plötsligt var det vinter igen. Det går undan! nu längtar jag mest till sommaren!
I dag har jag varit ledig, vilket jag verkligen behövde. Det är tufft att jobba 100%. Fast det går riktigt bra på jobbet nu. Det är bara en jobbarkompis som jag inte riktigt har figurerat ut. Men det kommer nog. Det är bara att le tillbaka. Jag ska ha en träff med chefen nästa torsdag, vi ska ha medarbetarsamtal. Jag känner mig verkligen som en i "gänget". Jag menar eftersom jag får ha samtal med, jag går bara på ett halvårs vikariat så jag hade inte blivit sur om jag inte hade haft medarbetarsamtal. Det känns som det tänker sattsa på mig, vilket känns tryggt.

Funderar på att gå någon kurs kanske i kardiologi 2010. För nu första året vill man jobba och tjäna i hop lite pengar. Sitter och funderar om jag ska ha semester i 14 dagar, åka ut till sommarstugan hjälpa mormor lite i sommar.

I morgon kommer domen i mitt misshandelsmål som var i slutet av februari. Jag är målsägande så jag har inte slagit någon. Får se hur det går. Borde gå i min favör, när jag har två vittnen under ed som sagt att de såg mig bli slagen av honom. Det ena vittnet var en polisman. Den som lever få se.

RFSL ordförande i Västmanland Robin skrev i dag en insändare i dagens VLT om hur han som kille blev ratad att träna feministiskt självförsvar. Den var jätte bra! Den som inte läst den borde göra det!

Hoppa ni har det bra! KRAM / Henrik

Kommentarer
Postat av: Nicklas

HAR DU BLIVIT MISSHANDLAD?

2009-03-14 @ 00:06:17
URL: http://centring.blogg.se/
Postat av: Erik Johan

Har du blivit misshandlad? Det står det ingenting om i bloggen... Jag blev förskräckt; hur gick det till? Var det ett hatbrott? Ha det bra!

2009-03-24 @ 14:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0