Hej Kära Dagbok 2013-04-05

Hej alla som följt min blogg!! Jag har som bekant inte varit inne på min blogg på typ 1 år. Jag ska försöka (igen) att skärpa mig! Eftersom det gått över 1 år sedan sist så har jag mycket att berätta för dig som endast följt mig på min blogg. För det första har jag flyttat till Märsta, Stockholm, i en 3:a på 80 kvadrat. Trivs enromt bra. Jag är sambo med Leo min kille och vi bor ihop. Jag trivs bra med Leo, han är liksom komplicerat okomplicerad. haha.. Vi har varit i hop sedan 1 juli 2012. Snart 1 år. För det andra så har jag bytt jobb! Jag började på Karolinska sjukhuset i Solna, Stockholm i December 2011. Har nu varit här i 1 år och 5 månader. Utsikten att få fast tjänst verkade inte vara nära till hands så jag sökte en annan tjänst på företaget Medhelp som dirigerar ambulanser i Västmanland, Sörmland, Gotland och Uppland. Jag kommer sitta i Uppsala. Fick ett bra lönepåslag och en fast tjänst. Det är inte dåligt tycker jag! Eftersom det är nästan lika långt från Märsta till Solna eller Uppsala så gjorde det inget tycker jag. En annan grej är att min bok nu varit till salu i över 1 år. Släppte den i februari 2012. Känns kanon! Den finns numera på alla möjliga bokhandlare online samt på åtminstone 5 bibliotek från Umeå i Norr till Lund i Söder. Boken rekomenderar jag själv till främst ungdomar alternativt "unga vuxna". Den är även väldigt nyttig för föräldrar tycker jag. Hoppas Ni har det bra där ute! Ps. Våren kommer snart! Kram / Henrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0